Du må klage på høy strømregning

Strømleverandøren Iberdrola lover å betale tilbake det de har krevd for mye, men du må selv klage. 

Spaniaavisen

Publisert 25. februar 2009 08:05

MURCIA

I møte med myndighetene i Murcia har selskapet lovet å rydde opp, og Iberdrola vil ta affære om kort tid. Men det kan se ut som om selskapet bare tar for seg de som har klaget på uregelmessigheter i forbindelse med strømregningen.

De som vil klage, kan få tak i klageskjemaer på forbrukerkontorene i de lokale rådhusene eller OMIC. Det kan også lastes ned fra www.murciaconsumo.com.

Innrømmelsene fra Iberdrola kom i et møte med tre representanter fra bystyret i Murcia i går. Representanter for forbrukerne var også til stede på møtet.

Strømleverandøren fikk også med seg en tydelig beskjed om å forklare strømregningen og prosedyrene rundt de nye, månedlige fakturaene. For å komme i kontakt med Iberdrolas kundeservice, kan du ringe 901 202 020.